zaterdag 1 augustus 2015

Papier Plezier met Mandy en Marleen - Decoreer een cadeauverpakking - Augustus

Hoi allemaal,
 
 
Het is weer tijd is voor Papier Plezier met Mandy en Marleen.
Het thema van deze keer: Decoreer een cadeau verpakking.
Diertje: De giraf. Maar mocht je deze niet hebben dan is een ander diertje ook altijd goed!
 
Een tijd geleden kochten Marleen en ik bij de stand van Kimya verpakkingen  een super leuk kraft doosje met venster. Ik heb mijn doosje gedecoreerd naar aanleiding van het geboortekaartje.
Maar het doosje is van zichzelf al zo mooi dat er eigenlijk niet veelmeer bij hoefde vond ik. De bloementjes en de sprieterige 'takjes' geven zo samen met het schattige girafje een lief maar ook een stoer effect.
 
Ook moest er natuurlijk een cadeautje in het doosje. Aangezien de trotse ouders beide helemaal weg zijn van hun eigen Mini Cooper, wilde ik hier iets mee doen. Uiteindelijk heb ik een donker grijs rompertje gemaakt met het logo van Mini maar net wat anders. Ik wilde er wel iets grappigs meedoen. Dus nu hebben de kersverse ouders niet meer alleen een Mini Cooper maar ook een Mini Poeper! Hihi.
 
Helaas ben ik vergeten om foto's te maken van het rompertje... Dom, dom! Graag had ik jullie de achterkant ook nog laten zien! De achterkant heb ik extra  persoonlijk gemaakt.  Voor achter in de nek maakte ik een Mini autootje met hierin de naam verwerkt en daar achteraan de geboortedatum.
Maar er is alweer een volgende bestelling. Ik zal jullie beloven dat ik dan wel alles op de foto zet!
 

 
 
 Marleen haar sneak peak....
 
 
Om het prachtige doosje van Marleen in zijn geheel te zien. Klik dan snel  >>Hier<<
 


25 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Mandy! Het doosje is lekker stoer van kleur geworden en de gele bloemetjes heb je mooi gemaakt.
    Ook de romper past er perfect bij, geweldig dat je die ook zelf hebt gemaakt.
    De papa en mama van mini poeper zijn vast en zeker heel blij met het mooie en originele cadeau!
    Lieve grotjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeau verpakking Mandy.
    Mooie kleuren en leuk zo met de bloemetjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De romper is erg leuk! Het doosje is ook mooi zeg, die heeft bijna geen versiering nodig, erg leuk lint ook er om heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje met romper heb je gemaakt Mandy. Zo'n persoonlijk cadeautje is natuurlijk super om te geven en om te krijgen .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei-leuk Mandy...die gele bloemetjes bij de tekst mini poeper..geweldig gevonden! Schitterend en wat een leuk kadoosje.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden Mandy. Ik vind de bloempjes super ! Grappig met het 'mini' logo :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend!!! en wat een leuke tekst op het rompertje!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gemaakt weer Mandy, wat leuk verzonnen de mini poeper.
    Een schattig geheel weer.
    Ik doe deze keer ook weer mee met jullie.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppertje Mandy ziet er weer onwijs gaaf en strak uit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Mandy! Wat een super leuk kraamcadeau heb je gemaakt! Dat rompertje met die tekst .... waanzinnig leuk :) De buitenkant van het doosje is zo stoer in combinatie met het embleem van het rompertje en de prachtige bloemen eromheen maken het ook weer heel zacht en lief! Top!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig doosje! En super gaaf idee: MINI POEPER!!!
    Hartstikke leuk :)
    Groetjes, Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha een mini poeper, hoe bedenk je het?! Dit is natuurlijk super geslaagd! Het is een prachtig doosje een mooi, lief en stoer geheel Mandy! Je kan weer trots zijn op het eind resultaat! Goed weekend!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eniggg, lief met die gele blommekes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi!! En hoe bedenkt je het......mini poeper. Geweldig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je moet maar op het idee kmen. Wat leuk gevonden die mini poeper. Je doosje is geweldig leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Mandy,
    wat een leuk kadootje heb je gemaakt en dan de tekst...
    hahaha erg origineel....
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Keigaaf jouw minipoepertje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, wat een gaaf rompertje! Op festivals kan ik het ook nooit laten om bij de kraam met kindershirtjes met daarop grappige teksten en afbeeldingen te kijken. En vaak koop ik er dan een paar, altijd wel een dreumes die erin past ;-)
    Ik heb zojuist mijn cadeauverpakking mét girafje gepost, vanmiddag tussen de bedrijven door toch nog even gefröbeld ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dit is zo ontzettend leuk!! Wat een gave verpakking en je hebt echt gevoel voor humor! Tot hoe lang kunnen we eigenijk meedoen?? Kun je me dat laten weten??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk Mandy!!! Ik vind vooral de tekst op het rompertje te grappig!!!!
    Het doosje had inderdaad niet veel nodig, het is al prachtig van zichzelf! Ga eind augustus eens kijken bij kimya of ze deze doosjes bij hebben, want ik vind ze helemaal leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sooo Amazing !!!
    Really playful and lovely :-)
    Hugs from Gro

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig doosje Mandy! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief doosje en een leuke woordspeling!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Mandy,

    Superleuk thema weer!! Je cadeautje is erg mooi geworden zo. De verpakking is al een cadeautje op zich.
    Ik lees net dat jullie met gastdesigners gaan werken en zelfs een sponsor hebben nu. Leuk!!
    Ik heb net vanmorgen ook een post geplaatst waarmee ik een beetje met jullie meedoe. Het is bij mij meer verpak een geschenk geworden.
    'k Ben benieuwd wat jullie volgende maand weer gaan verzinnen.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Mandy,
    Wat een gaaf kraamkado heb je gemaakt zeg!!
    Hier zullen de ouders wel mee in hun sas zijn ;-)
    Ik heb maandag een blogbericht geplaatst met een kraamkado en het girafje, zonder te weten dat dit de opdracht is deze maand bij papier plezier met M & M.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy