zaterdag 12 april 2014

Achter de schermen....

Hoi lieve blogvolgers!

Wij zeiden laatst al dat wij achter de schermen druk bezig zijn,
 met van alles en nog wat. Waarom is er zoveel leuks..?!
Soms weten wij van gekkigheid niet meer wat we als eerst willen gaan doen.
Haha. Herkennen jullie dit?
 
Bij deze willen wij jullie eventjes mee laten genieten,  
met waar wij zoal mee bezig zijn...

Lapjes,
Wol,
Katoen,
Haaknaalden,
Pompons,
en
vooral lekker veel kleur!
  
 
 
Hebben wij er een nieuwe verslaving bij??
 
 
Lieve groetjes 

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kleurtjes! Ik ben benieuwd... Ik ben ook tussendoor met wol bezig. Een poncho in leuke kleurtjes voor mijn kleindochter. Als tie af is, laat ik het wel zien.
    Groetjes Tineke
    ps: hebben jullie nog post gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat maakt wel nieuwsgierig hoor!
    De kleurtjes zien er in elk geval lekker vrolijk uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee......JA.....ik denk het wel, een nieuwe verslaving!
    En ik ben bang dat als het is, wat ik denk dat het is, dat het dan wel eens een hele serieuze verslaving zou kunnen worden!
    Sterkte ermee (kom maar door hoor, ik ben zeer benieuwd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Dames,
    dat ziet er kleurrijk uit!
    Ben benieuwd!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat beloofd weer veel goeds.....
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy