zaterdag 23 april 2016

Klavertje vier (incl. patroon)

Vandaag staat er weer een kaartje van mij op het Marianne Design Inspiratie blog. Deze keer heb ik er voor gekozen om hem in de vorm van een klavertje vier te maken. Ik heb het patroon zelf ontworpen en het is te downloaden op het inspiratieblog. Natuurlijk ben ik nu ontzettend benieuwd wat jullie van mijn ontwerp vinden! Ook zou ik het ontzettend leuk vinden als jullie ook een klavertje vier maken. Het is weer eens wat anders dan een vierkant kaartje en zo leuk om te maken! Ik heb er de oh zo schattige lieveheersbeestjes van Eline bij gebruikt, deze malletjes passen er natuurlijk helemaal perfect bij. Maar goed, neem maar snel een kijkje op het Marianne Design Inspiratie Blog voordat ik dadelijk alles verklap! Hihi.

Bij deze voor jullie alvast een Sneak Peek.


Ik had ook nog beloofd een prinsessen kaartje te laten zien. Maar helaas heeft de afgelopen tijd mijn gezondheid weer niet erg mee gewerkt waardoor dit nog niet gelukt is. Mijn excuses hiervoor. Maar wees niet bang binnenkort zal het kaartje alsnog verschijnen.
 
Voor nu wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend toe.
En vergeet de bloghop op het Marianne Design Inspiratie Blog niet he! Er is weer zoveel leuks te zien en natuurlijk te winnen.
 



57 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart! Heel leuk model, ik zal het in mijn hoofd houden. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben natuurlijk even gaan spieken en wat heb ik mijn ogen uit gekeken Mandy! Wat een waanzinnig leuk patroon heb je gemaakt! Je kan er echt zoveel kanten mee op en die schudgedeeltes zijn echt te leuk :) Prachtig het Mica wat je hebt geembost en de lieveheersbeestjes zijn te leuk bedacht want ook zij brengen geluk ;) Ik ga jouw patroon zeker gebruiken en ik weet zeker dat die heel vaak langs zal komen in hobbywereld :D
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook snel gaan kijken ! Schitterende kaart Mandy ! Je hoeft je niet te verontschuldigen ! Gezondheid gaat voor hoor ! Hopelijk ben je snel weer beter ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Ik ga zeker kijken.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Mandy, wat heb je dat gaaf gedaan zeg!!
    Leuk patroon hoor, ik heb het gelijk opgeslagen.
    Ik denk dat we heel wat klavertjes gaan zien in blogland.
    Jammer dat je gezondheid je in de steek liet...hopelijk gaat het iets beter nu.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben direct gaan kijken, super leuk dat klavertje 4!
    Hopelijk zal het jou veel geluk en gezondheid brengen :)
    Ik heb het patroon uitgeprint en ga hem zeker maken, hartelijk bedankt!
    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net heb ik je kaartje bewonderd op het blog.
    wat is die gaaf !!!!
    Ik vind het idee van de hartjes-sheet zo ontzettend leuk.
    Leuke vorm heb je bedacht, echt weer eens iets anders
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creativiteit! Super! Jammer dat je gezondheid niet meewerkt, want je maakt echt mooie dingen. Maar nu genieten we extra van elk blogbericht van je ;)
    Lieve groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mandy,
    ik ga zeker eens kijken op het blog en wens je alvast veel beterschap toe !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuk geworden Mandy en super leuk patroon. Erg mooi gemaakt leuk met die hartjes die doorschijnen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hem gezien Mandy. Een super idee van je en het lijkt mij leuk om die te maken. dat is weer ene hele uitdaging. Hopenlijk gaat het de komende tijd beter met je, dat moet je niet hebben. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje Mandy....zo een gaaf modelletje...en weer prachtig afgewerkt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk gemaakt weer, Mandy! Heel gaaf modelletje en prachtig met al die details! Hopelijk zit het komende tijd wat meer mee qua gezondheid, sterkte...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart, wat een werk zal je daar aan gehad hebben! Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, Mandy!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg gaaf! Echt prachtig!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooie gedaan. Wat een leuke details zitten erop.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn weer een bericht van je te zien Mandy en dan ook nog gelijk zo'n leuke bericht.

    Natuurlijk niet van je gezondheid...dat blijf ik naar vinden dat het je zo onderuit kan halen. Fijn in ieder geval dat je je nu weer iets beterder voelt en weer iets kon maken en het ook nog met ons kon delen :-)

    Je creatie is schitterend! Zo veel leuke en mooie details. Het model, het klavertje, is ook voor zo veel situaties te gebruiken en ik wil je ook bedanken voor dit leuke patroon. En wat heb je het mooi qua kleur gemaakt. Ik hou van je werk Mandy en hoop nog lang te mogen genieten van je mooie werkstukken.

    Lieve groet en een knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gave kaart, Mandy. Top!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben even gaan kijken natuurlijk en het ziet er super uit, wat een leuke details. Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gezondheid gaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel erg leuk geworden, Mandy!
    veel beterschap, ik denk vaak aan je! hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Mandy,

    Ik heb hem bewonderd hoor op het inspiratieblog. Super gaaf!!! Mooi bedacht en gemaakt. Mooi met dat groen en die lieveheersbeestjes (of lief beestjes zoals mijn dochter zegt). Leuk ook om dat plastic te embossen. Dat geeft een leuk effect.
    Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. En je ook lekker kan genieten de komende dagen.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Mandy
    Ik heb meteen een kijkje gaan nemen inspiratieblog toen ik hier die sneak peek zag.
    Ik vind het een geweldig patroon leuk gedaan met schud elementen en die lieveheersbeestje passen er perfect bij
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I like your blog, which help promote your blog and
    we hope that your blog is being updated.

    Masirwin.com
    pepeling.info
    marudiyafu.com
    gulalilaily.com
    jagatmaheswari.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Trialix Male Enhancement Cannabidiol oil is popularly generally known as CBD oil. Recently, CBD has been shown efficient in individuals whose epileptic seizures are resistant to different remedies. Abstract Though CBD has been shown to help reduce signs associated to most cancers and cancer remedy, and should even have most cancers-fighting properties, extra research is needed to evaluate its efficacy and safety. Hemp oil is often confused for a marijuana product known as CBD oil. The foundation of the company is High quality products, Nice Service and presenting CBD for what it is, a plant-primarily based Cannabinoid that has unlimited potential as an on a regular basis health complement. Hemp Bombs skips unsafe extraction strategies by using pure CO2 extraction for all its hemp merchandise. You can too add it to other CBD products to increase their efficiency. Ambary Gardens combines coconut MCT oil with hemp extracts and is examined by Colorado certified hashish testing facility RM3 Labs. One other study confirmed that CBD inhibited the spread of aggressive breast cancer cells in mice ( 20 ). The researchers found that CBD oil could have related effects to an antidepressant on the affected person. The cannabis compounds that have captured probably the most scientific interest are often known as cannabinoids Cannabinoids are actually used in therapy for a broad—and growing—range of situations and signs, from sleep and ache, to anxiousness and inflammation, to Parkinson's disease and cancer.
    https://www.smore.com/czbha-trialix-male-enhancement-canada

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Awesome blog, get the best Corporate Gift Ideas and Diwali Gifts at Thecorporategift,
    Corporate Gift Ideas

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great information, get the latest Web Designing Services by Dial Web India in Delhi and also SEO Services by professional digital marketing experts.
    Website Designing Company in India

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nice blog, get the best blower and Power Press manufacturer, suppliers and exporters in delhi, india at Sarswatienterprises.
    Air Blower Machine Supplier in Delhi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This post is not just informative but impressive also. This is really a good source of information, I will follow it to expand my knowledge, I think everyone should know about it. And more information related to Node js development company doesn’t worry about that simply contact us.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. You made such an interesting piece to read, giving every subject enlightenment for us to gain knowledge. Thanks for sharing the such information with us to read this...

    automation tools

    automation marketing tools

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is my first visit to your web journal! We are a group of volunteers and new activities in the same specialty. Website gave us helpful data to work.

    SEO automation tools

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I was reading some of your content on this website and I conceive this internet site is really informative ! Keep on putting up.


    automation tools

    automation marketing tools

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Positive site, where did u come up with the information on this posting? I'm pleased I discovered it though, ill be checking back soon to find out what additional posts you include.


    SEO automation tools

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Your blog is really up to the mark and there are some great facts there.So thanks for this really nice post. Content Writing Services In India

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Skip Hire Nottingham is the best skip hire services provider in Nottingham. We offers cheap prices and all kinds of skip sizes as we value the needs of our customers. We provide skip hire all across at a competitive price. Book your order now and Get 20% instant discount.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow! Such an amazing and helpful post this is. I really really love it. It's so good and so awesome. I am just amazed. I hope that you continue to do your work like this in the future also. Now more about how to create an app like amazon.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. If you're trying to find the very best Taurus G2C Laser, after that you're not alone. There are a handful of owners of this gun in particular that are searching for something that will certainly help make it a little bit more exact. A good laser will additionally show up in practically any kind of light problem you can possibly imagine. Without excellent visibility, it will take an excellent quantity of uncertainty on where your shot will really land. Laser for Taurus Revolver

    BeantwoordenVerwijderen
  38. The Police Video Surveillance item category is a collection of info, item listings as well as also resources for investigating video clip surveillance, likewise described as Video Security. It covers a variety of info gathering software program systems. An enhancing range of cities worldwide are relying upon surveillance webcams as a tool for protecting versus criminal activities and also maintaining investigations and prosecutions. Bodycam Police

    BeantwoordenVerwijderen
  39. The Springfield Armory Hellcat Micro-Compact Semi-Auto Gun is the world's highest-capacity micro-compact, which means, you'll constantly have the extra rounds needed to efficiently protect on your own. It's so portable as well as best for day-to-day bring, yet the Hellcat features 2 patented high capability magazines (1 flush-fitting 11 +1, as well as 1 expanded 13 +1). Up top, the high-visibility tritium as well as radiant front sight paired with a Tactical Shelf U-Dot ™ rear sight assistance you line up your shot rapidly, conveniently, and also in nearly all lights problems. New Springfield Pistol

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi, I am John Smith I am Web Developer, It is an amazing blog thanks for the sharing the blog. Frantic infotech provide the ios startup app development such as an information about software development for costumer service. Frantic infotech also provide the ios education app development . Theve delopment of advanced web applications is Orient Software’s specialty and we will successfully fulfill all your web application development requirements, from small-sized to wider-ranged projects.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Amazing Post!

    Empowering Digital Dreams: We are an innovative app development company dedicated to turning ideas into immersive and functional mobile experiences.Android App Development Company in Maharashtra, India | Hire Android App Developers With a passion for cutting-edge technology, we craft solutions that redefine user engagement and drive businesses forward.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy