dinsdag 1 september 2015

Papier Plezier met Mandy en Marleen - Herfst


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Goedemorgen allemaal,
 
Het is weer de eerste van de maand en dat betekend
Papier Plezier met Mandy en Marleen.

Het thema was deze keer: Herfst
Met als diertjes: Het vosje en de egel
Patroon: Paddenstoel
 
Door het slechte weer de afgelopen dagen, hebben de diertjes het gevoel gekregen dat de herfst is aangebroken. Zij zijn zich druk aan het voorbereiden op hun winterslaap. Al het eten is verzameld en zij hebben een warm en droog plekje uitgekozen om de komende tijd hun winterslaapje te houden.

Dit betekent voor ons dat Papier Plezier helaas ook een winterslaapje zal houden... Wanneer de diertjes weer helemaal uitgeslapen zijn hopen wij de draad weer op te pakken.
 
Maar natuurlijk showen wij vandaag alsnog onze creaties inclusief die van onze gastdesigner Chantal.
 
Bij deze mijn (voorlopig laatste) Papier Plezier creatie...
 
 
Ik heb dit herfst tafereeltje speciaal gemaakt voor mijn grote fans: Opa en Oma. Ze hebben de laatste tijd heel wat meegemaakt... En zoals jullie misschien al kunnen zien zijn ze ook nog eens verhuist.
Dus vandaar numero 9 en 47. De tekst Oost west thuis best vond ik ook erg toepasselijk. Ze zijn helemaal in hun nopjes met hun nieuwe huisje. Alleen Opa was altijd heel ijverig in de tuin bezig
maar een tuin heeft hij nu niet meer...  Maar rondom het gebouw zijn ook een heleboel bladeren te vinden. Dus opa is toch een beetje aan het tuinieren ;) en Oma die gluurt eventjes langs hun nieuwe huisje naar buiten. Ik hoop dat mijn grootste fans met heel veel plezier nog velen jaren met een stabiele gezondheid op numero 47 mogen wonen!
 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Marianne Design - Paddenstoel (LR0372)
- Marianne Design - Kruiwagen (LR0260)
- Marianne Design - Vosje (COL1355)
- Marianne Design - Egel (COL1368)
- Marianne Design - Rijf (LR0374)
- Marianne Design - Blaadjes (CR1366)
- Marianne Design - Cijfers (CR1282)
- Marianne Design - Chipboard Thuis (PL3501)
- Jutentouw
- Mini wasknijpertje
- Mos
- Houten schijf
 
Neem ook gezellig een kijkje bij Marleen en Chantal.
 
Sneak Peak van Marleen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sneak Peak van onze Gast Designer Chantal:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heb jij ook iets moois gemaakt met ons thema?
Laat hieronder dan een linkje achter van je creatie
dan komen wij jullie creatie natuurlijk eventjes bewonderen!
Bedankt voor jullie bezoekje aan deze (voorlopig) laatste Papier Plezier...
 
 
 

25 opmerkingen:

  1. Geweldig herfststukje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf herfsttafereeltje heb je gemaakt. Het is zo´n vrolijke boel ....
    Jammer dat jullie een winterslaap gaan houden, maar wie weet in het voorjaar als het eten allemaal weer op is ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk tafereeltje Mandy, jammer dat er hier geen enthousiaste mensen voor waren, helaas, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Mandy....en wat origineel met de andere paddestoelen er omheen. Heel leuk en dat mos er omheen maakt het net echt. Heel leuk :-)

    Ook hier meld ik dat ik het jammer vind dat dit voorlopig je laatste papier en plezier is.
    Hopelijk komen jullie na de winterslaap weer terug.

    In ieder geval heb ik eindelijk eens mee gedaan...en mijn creatie vind je op: http://pleasurebypeet.blogspot.nl/2015/09/paddestoelkaart-welkom-thuis.html


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Mandy!! Wat heb je er weer een hoop werk in gestoken en wat is het weer prachtig geworden! Helemaal super...
    Geweldig leuk dat je een grote en kleine paddenstoel hebt gemaakt, ze zien er warm en gezellig uit. Door het prachtige mos en de plak boomstam lijkt het net of je het van de week zo in het bos hebt gevonden, op hebt gepakt en mee naar huis hebt genomen!! Super goed verzonnen!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat heb je er een mooi herfsttafereeltje van gemaakt...super !!!
    Jammer dat jullie een "winterslaap" gaan houden, ik vind jullie papier plezier creatie's
    altijd super leuk, maar wie weet komt er nog een volgende keer.
    Mijn herfstkaart had ik al onder je vorige " sneak-peak" blogbericht gezet, maar hier alsnog een keer. http://lindatimpers.blogspot.nl/2015/08/een-vos-in-het-bos.html

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Mandy, wat heb je er een prachtig werkstuk van gemaakt! Helemaal super met die echte boomstam en mos. En maar liefst meerdere padden stoelen. En de diertjes blijven echt schattig.
    Ik wens alle diertjes een goede rust en winterslaap toe. En wie weet . . . misschien tot in het voorjaar.
    Liefs Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige creatie gemaakt, wat jammer dat je een 'winterslaap' gaat houden.
    Ik vond dit een hele mooie idee. Ik had deze zomer geen tijd gehad om te veel knutselen. Helaas.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw herfstcreatie is super mooi Mandy...en heel begrijpelijk dat de diertjes hun winterslaap gaan doen....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg, om van te genieten. Ik hoop dat jullie een niet al te lange winterslaap gaan houden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig herfsttafereeltje, Mandy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastische creatie! Leuk gemaakt hoor! Jammer dat jullie even een winterslaapje gaan houden, diertjes. Ik ga jullie missen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi MKandy,
    wat leuk deze herfstcreatie,
    mooi gemaakt zo met die beestjes!!!
    Hopelijk komen ze na de winterslaap wel weer tevoorschijn!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook al zo gaaf! Met al dat mos, waan je, je echt in het herfstbos!
    Jammer om te lezen, dat papier plezier even een winterslaap gaat houden,
    Ik heb geprobeerd om met mijn giraf kado verpakking mee te doen, maar was te laat!
    Hopelijk blijven we wel kaartjes bij je zien!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit leuk gedaan Mandy! Het is net een echt bos met al het mos :) Super leuk dat je meerdere paddenstoelen hebt gemaakt en ook huisnummertjes hebt gemaakt! Het vosje komt zo ondeugend achter de grote paddenstoel spieken! Wat jammer dat de diertjes een winterslaapje zullen houden :( Hopelijk zijn zij snel uitgerust en kunnen wij weer genieten van Papier Plezier!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie decoratie heb je er van gemaakt Mandy, zullen je grootste fans reuzeblij mee zijn! Heel leuk gedaan!
    Jammer dat jullie een winterslaap zullen houden!
    Ik hoop dat met jou en je gezondheid alles wat ok is, mis je crea's wel!
    lieve groetjes en dikke knuffel,
    Nancy
    Mijn crea vind je : http://creanancy.blogspot.com/2015/09/papierplezier.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi tafereel, die krijgt vast een mooi plekje in het nieuwe huis van je opa en oma.
    Zojuist mijn bijdrage (sorry, een dagje te laat...) geplaatst, het was weer leuk om mee te doen. Neem je rust en graag tot na de winterslaap!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie creatie Mandy en jou opa en oma zullen het vast op een mooi plekje in hun nieuwe huisje hebben staan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Mandy, wat heb je een mooi nieuw huisje voor opa & oma Egel gemaakt!
    Hier gaan ze vast veel plezier beleven.
    Ik hoop dat Marleen & jij na de winterslaap weer nieuwe energie en inspiratie opgedaan hebben voor een nieuwe Papier Plezier!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig herfsttafereeltje heb je gemaakt. Ziet er heel mooi uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb ik een hoop blogberichten van je gemist! Oeps! Dit tafereeltje is echt enig, je hebt weer wat geweldigs gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Mandy, ik kwam zo maar even op je Blog kijken, zoveel moois!
    Hoop dat je gauw weer uit je winterslaapje komt...en we weer van je mooie creaties mogen genieten!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie frisse nieuwe look op je website!
    Ssssst, ik zal zachtjes doen. Laat de diertjes nog maar even uitslapen.
    Hartelijke groetjes, Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. تنتشر عمليات شفط الدهون في الوطن العربي ومصر ويعتبر مركز الدكتور حامد قدري من اكبر مراكز شفط الدهون بالليزر حيث يقوم ب شفط الدهون وعمل نحت للجسم وعمليات التجميل اﻻخري مثل عملية تجميل اﻻنف، ويتمتع الدكتور حامد قدري بالخبره التي تجعله قادر علي اجراء العمليا التجميليه بنسبة نجاح عالية مقارنةً بدكاترة اخري، حيث انه يجب اجراء عمليات التجميل بالاخص عند جراح تجميل شاطر ومتخصص في العملية.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. يذكر الدكتور محمود ناصر افضل دكتور متخصص في علاج الدوالي بتقنية الكلاكس في مصر تبرز الطرق العلاجية للدوالي والتي تتمثل فيما ياتي:
    إجراء عملية جراحية: إذا لم تكن الأمور متحكمة بالطرق السابقة، يمكن للأطباء إجراء عملية جراحية لإزالة الأوردة المصابة، وذلك من خلال عملية جراحية بسيطة تحت القوة فقط.

    العلاج بالليزر: يستخدم تقنية الليزر لعلاج الدوالي، حيث يتم تحفيز الأنسجة عن بعد من خلال حقن جرعات صغيرة من الطاقة الإشعاعية، مما يساعد على تصغير الأوردة وتصغير الأوردة الموسعة.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy