zaterdag 11 april 2015

Candy winnaar! + de vele verjaardagskaartjes

Hoi lieve bloggers,
 
Vandaag maak ik de winnaar van de candy bekend.
 
Zijn jullie al een beetje nieuwschierig........................???

Oke dan
 ik zal jullie niet langer in spanning houden ;)

De winnaar van mijn verjaardagcandy is geworden.
.................................................................
......................................................
............................................
....................................
.........................
.............
.....

Gerlinda

Gerlinda wil je mij een mailtje sturen?
Dan stuur ik deze gewonnen prijs naar jou toe.


Ook wil ik alle lieve dames bedanken die mij stuk voor stuk
schitterende kaartjes hebben gestuurd! Het was zo hartverwarmend.
Eigenlijk heb ik er gewoon geen woorden voor...
Ik moest namelijk onverwachts op mijn verjaardag naar het ziekenhuis...
Nou ik kan jullie vertellen dat ik toch op een iets andere verjaardag had
gehoopt :( ... Maar toen ik thuis kwam vanuit het ziekenhuis
was de postbode al geweest. Ongelofelijk wat veel kaartjes lagen er op
de deurmat! Ik kon het haast niet geloven... Er was zelfs een pakketje
gekomen met een heus taartje erin! Oh wat ben ik verwend!!
Opslag voelde ik mijzelf op en top jarig!

 
Kijk dan hoeveel kaartjes!
 
Lieve dames bedankt dat jullie allemaal de tijd hebben genomen
om een schitterende creatie voor mij te maken. Ook bedankt
voor de lieve, leuke en grappige woorden!
 
Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend toe
en
Lieve groetjes, Mandy
 
 

22 opmerkingen:

  1. Gerlinda gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes.
    Wat een tegenvaller dat je naar het ziekenhuis moest op je verjaardag. Gelukkig was je niet vergeten op deze dag. Mooie kaarten heb je gekregen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerlinda, gefeliciteerd en dank voor deze kans Mandy!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerlinda gefeliciteerd met je mooie prijs! En Mandy bedankt voor deze super Candy!
    Jammer dat je verjaardag zo moest lopen, hoop dat alles goed met je gaat.l
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerlinda gefeliciteerd met deze schitterend mooie prijs en Mandy dank je wel voor deze mooie Candy.
    Wat fijn dat je zo veel kaartjes kreeg voor je verjaardag. Dat maakt weer iets goed als je zo onverwachts op je verjaardag naar het ziekenhuis moet.

    Ik zie ook mijn kaartje voor jou. Zoals ik op mijn blog al schreef vond ik het moeilijk een kaart te maken voor iemand die ik niet persoonlijk ken. Ondanks dat is hij toch mooi geworden ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mandy. Dat is niet fijn dat je op jouw verjaardag naar het ziekenhuis moest. Maar ik lees dat de dag toch leuk is geëindigd met al die mooie kaartjes! Super! Bedankt voor deze kans, en Gerlinda, veel plezier met je nieuwe spulletjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die kaartjes, prachtig! Dat ziet er heel gezellig uit :)
    Beste wensen voor jouw gezondheid.
    Liefs, Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen, behoorlijke domper op de feestvreugde... Gerlinde, proficiat en geniet van je prijs!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelinda van harte gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige candy!!! Ontzettend lief van jou dat jij deze candy verlootte Mandy! Wat ontzettend leuk om alle kaarten te zien! Je bent echt ontzettend verwend :) Maar dat heb je ook verdiend :) !!!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mandy.
    Wat een schitterende kaartjes heb je voor je verjaardag gekregen...dat maakte je verjaardag weer een beetje meer feestelijk....geniet er nog maar lekker van ...het is je van harte gegund hoor....
    en Gerlinda gefeliciteerd met het winnen van de candy...heel veel plezier ermee....en jij Mandy bedankt voor de kans om mee te doen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Mandy, toch, dat is wel het laatste 'cadeau' dat je je wenst op je verjaardag! Hopelijk gaat het nu allemaal goed met je!
    Gerlinda , gefeliciteerd met het winnen van deze mooi candy!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gerlinde gefeliciteerd met het winnen van de Candy!!
    Wat leuk om al die kaarten zo te zien.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gerlinde, van harte Gefeliciteerd met de prachtige Candy!!! en het was heel leuk om een kans te maken hierop Mandy!!! Wat moet dat balen geweest zijn op je verjaardag naar het Ziekenhuis, ik hoop dat het nu weer goed zal gaan met je?! Maar bij thuiskomst was er toch ook veel feestvreugde uit blogland voor je!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend dat je op je verjaardag naar het ziekenhuis moest.
    Hoop dat het weer goed/beter met je gaat.
    Heb je mijn mailtje met info nog ontvangen?

    Groetjes en nog een fijne zondag, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai dat is niet leuk om te lezen Mandy, ik hoop dat het inmiddels wel goed met je gaat. Fijn dat er bij thuiskomst zoveel kaartjes voor je waren gekomen! Bedankt voor de kans op deze candy en Gerlinde gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi mandy
    wat vervelend voor je dat je net op je verjaardag naar het ziekenhuis moest,
    hopelijk gaat het nu een stuk beter met je!
    Wat heb je mooie kaartjes ontvangen!
    Mijn felicitaties gaan uit naar Gelinda!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Mandy wat ben jij verwend met kaartjes! Super fijn! Dat kan een mens soms even zo goed doen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh superdankjewel Mandy!! Mailtje komt eraan hoor!!
    Superleuk dat je zoveel kaartjes hebt gehad!! Wel vervelend dat je op je verjaardag naar het ziekenhuis moest... Hopelijk gaat het ondertussen ietsje beter!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent zeker verwend, maar helemaal terecht toch?! Geniet er nog maar lekker van! X Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Gelinda je hebt een fantastiche candy gewonnen super leuk voor je. Leuk dat je zo verrast bent met zoveel zelfgemaakte kaartje Mandy ik hoop dat het nog steeds goed met je mag gaan en geniet maar van je kaartjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Mandy. wat leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen. Hopelijk gaat het nog goed met je ? en Gerlinde heeft een super prijs gewonnen Gefeliciteerd.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo Mandy jij bent goed verwend met zoveel kaartjes! Wel balen zeg dat je op je verjaardag naar het ziekenhuis moest, hopelijk gaat nu alles weer goed met je??

    Gerlinde proficiat met je gewonnen prijs!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh wat ben jij verwend Mandy met zoveel prachtige verjaardagskaarten. Hier zal je nog heel lang van nagenieten!
    Bedankt voor de mooie candy waar wij kans op konden maken.. Lief van je om dat te organiseren, en Gerlinde wil ik hartelijk feliciteren.
    Hoe is het nu met je Mandy??

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy