donderdag 4 september 2014

Just a note

Hoi bloggers,
 
gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog!
Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor de reacties op mijn Sea kaartje.
Ik geniet er zo van om jullie lieve, leuke en grappige reacties steeds weer
te lezen!
 
Op de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Zwolle,
heb ik zoals jullie weten een Make&Take gegeven. We
gingen gezellig een memoblokje pimpen.  Vandaag heb ik thuis
ook een memoblokje van Marianne gepimpt. De memoblokje van Marianne
zijn helaas niet te koop... Het was puur voor de Make&Take. Maar uiteindelijk
maakt dit niks uit, want je kunt natuurlijk ieder willekeurig memoblokje hiervoor gebruiken.
Het is zo leuk om te doen! De kans is erg groot dat jullie er nog wel vaker eentje
voorbij zien komen ;) .
 
      
 
       
                                                        
 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Marianne Design -  Papier Eline's Winter Pastels (PB7046)
- Marianne Design - Eline's Winter Birds (AK0061)
- Marianne Design - Stempel Just a note (COL1324)
- Marianne Design - Lijstje  (LR0268)
- Bolletjeslint
- Lint en wax koord
- Fineliner
 
Een zonnige dag allemaal!
 
Lieve groetjes, Mandy

25 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Lekker vrolijk en de 'just a note' stempel past er perfect bij!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! 's altijd zo gezellig als je een leuk schrijfboekje hebt! Net als met 'n agenda. Vaak schrijf je er toch to-do of boodschappenlijstjes in (ik tenminste). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden, Mandy.
    Nog een fijne dag! Ik moet de compu af gaan sluiten...Isabel is wakker geworden en het mooie weer roept ons naar buiten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Bijna zonde om het echt te gaan gebruiken om aantekeningen in te maken ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een lekker vrolijk blokje geworden. Ik ben helaas niet bij de Marianne stand geweest op de beurs. Had het wel leuk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf en lief Mandy!!! altijd handig een memo blockje en dan
    ook nog zo'n mooie!
    Na Zomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt en je matrozenkaartje van je vorige bericht is ontzettend gaaf. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhh Mandy, wat leuk!!! Wat is en blijft freubelen toch verslavend, niet?
    Geniet ervan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Mandy,
    Wat heb je dit weer ontzettend leuk gedaan!!
    Weer lekker fleurig en vrolijk, erg mooi.
    De vogeltjes van het knipvel 'Eline's WinterBirds' zijn ook weer zo leuk.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n fleurig notitieboekje is altijd leuk om in je tas te steken. Supers gedaan Mandy!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk notitieblokje! Super leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is helemaal geen ramp hoor, dat we deze nog vaker gaan zien. Dit heb je weer ff super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig opgepimpt notitieboekje Mandy....heel leuk voor de to-doo in te noteren


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi memoboekje heb je ervan gemaakt
    en zo leuk dat vogeltje erbij.
    Lieve groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk en fleurig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk Mandy. De kleurencombi vind ik helemaal te gek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf! Ook ik vind de kleurencombi super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Mandy,

    Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen, natuurlijk ben ik jou ook gaan volgen. Wat een leuke dingen maak je zeg! Wel grappig dat je bij de knotsgekke kaarten dagen in Zwolle een make en take hebt gegeven, misschien heb ik je daar dan wel gezien ik ben er namelijk met moeder ook geweest! Wat is de wereld dan klein zeg.

    Lieve groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk gepimpt Mandy, leuke kleurencombi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig mooi gedaan. Hele mooie kleuren. Wordt je vrolijk van.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk en komt altijd van pas zo'n boekje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Mandy,
    mooi zeg dit opgepimpte boekje,
    heel vrolijk!
    je kaartje hieronder ook heel schattig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lekker vrolijk zeg!
    Erg leuk.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy