maandag 21 juli 2014

Getrouwd

Hoi lieve allemaal!
Eerst een hartelijk welkom aan Thea en Boukje! Gezellig
dat jullie mij zijn gaan volgen :) .
Ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de lieve
reacties die ik heb gehad op dat ik het  Design Team van
Marianne Design mag gaan versterken!
Natuurlijk ben ik al heerlijk bezig geweest. Wat word ik toch
blij van de lieve diertjes van Eline! Zoals je ziet je kunt er echt
alle kanten mee op! Dit keer zijn de uiltjes een heus bruidspaar geworden.



Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Papier - Eline's Buitenhuis
 - Kraft papier
 - Oranje Cardstock
- Grijs Cardstock
- Marianne Design - Snowflake (LR0185)
- Marianne Design - Candy Hearts NL (COL1306)
- Marianne Design - Family Owl Collectables (COL1357)
- Labeltje
- Bolletjeslint
- Glitterlijm
- Touw
- Kant
- Dymo Lettertang

Bedankt voor jullie bezoekje
en
tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Mandy


19 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat schattig! Ben heel hard aan het sparen voor die leuke beestjes van Eline ;-)
    Ik vind het weer een superleuk kaartje!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat grappig om er een bruidspaar van te maken! Leuk verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi Mandy, de vonken spatten van dit verliefde bruidspaar af ;-)
    Wat heb je ze mooi aangekleed.. met een echte sluier en een heuse hoed!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Mandy. Heel erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super grappig dat je ze zo aangekleed hebt tot een bruidspaar! Heel leuk en vrolijk. Het valt mij op dat je laatste posts in de 'ik' vorm zijn geschreven en niet meer in de 'wij', mag ik vragen waarom dat nu anders is? Ik zag het en ben nieuwsgierig haha, dus ik dacht... ik vraag het gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend leuke lieve kaart is dit met die schattige uiltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuke kaart heb je weer gemaakt Mandy!
    Super leuk om ze aan te kleden als een bruidspaartje.
    Ook heel mooi dat je voor het bruidje het snowpaper hebt gebruikt, zo glimt en schitterd ze gelijk voor de grote dag! Haha.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk om de uiltjes op deze manier "aan te kleden". Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave trouwkaart, Mandy, echt superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohw, wauwie. Wat heb je dit schattig gemaakt zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige mooie kaart!!! Echte schatjes ja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief uiltjes bruidspaar Mandy!!! Zo schattig heb je ze "aangekleed".
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat origineel! Super leuk gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee.....wat gaaf gedaan! Ik heb de foto van dit kaartje opgeslagen in mijn ideeenmapje. Ik kreeg gisteren deze stans namelijk voor mijn verjaardag en heb er nu meteen een super leuk voorbeeldje voor. Ik hoop dat je dat oke vindt.
    En gefeliciteerd dat je kaarten mag maken voor Marianne Design!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. te leuk voor woorden, Mandy, complimenten!!! een super leuk idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enorm leuke huwelijkskaart is dit zeg!!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy