maandag 12 augustus 2013

De eerste kaartjes!

Hoi allemaal!
 
Na een tijdje rondkijken op allerlei blogs zijn wij ook aangestoken met het
Washi Tape virus hihi. Nou.. stiekem zijn wij een beetje verslaafd aan alle
tapjes, stempels, vilt enz! Er is werkenlijkwaar zoveel moois!..
Miranda is een grote inspiratiebron voor ons! 
 
Vandaag willen wij jullie onze eerste kaartjes laten zien met onze favoriete producten!
Onze kaartjes zullen wij ook aanbieden in ons Crea Winkeltje.
 
Kijk en droom met ons mee...
 
 
 
 
 
 
Wij hebben gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Papier - Action
- Knoopjes - Xenos
- Washi Tape - Hema 
- Vilt - Hema en Zeeman
- Lettertang
- Different Colors Stempel - Hieperdepiep
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje!
en
nog een hele fijne dag toegewenst!
 
 
Lieve groetjes, De hobby droom



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Ook in heb 'last' van het washi virus :) Leuk dat jullie mijn volger zijn geworden! Ik ook die van jullie :) veel blogplezier! Wees gewaarschuwd, het werkt verslavend ;) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog EN dat ik jullie heb kunnen inspireren tot het maken van deze gezellige washi-kaarten. Bedankt voor het linken! Veel plezier van jullie nieuwe verslaving... Schaam je vooral niet voor je verslaving, heel blogland doet met ons mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi,hi, leuke kaartjes en ik kan duidelijk zien dat jullie aangestoken zijn door Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten! Dat is weer inspiratie voor mij ;)
    Leuk dat jullie mij volgen en bedankt voor het compliment op mijn kaart! Ik volg jullie inmiddels ook :)

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Ik ben natuurlijk ook meteen volger bij je geworden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi dames,
    ik ben even aan het snuisteren gegaan naar aanleiding van jullie 2de berichtje op m'n blog, ik dacht eigenlijk eerst dat jullie een winkel waren, maar dat heb ik dus fout gezien :) Dromen kan geen kwaad en wie weet komen dromen ooit uit ! ... Jullie zijn alvast op de goede weg met jullie blog !
    Tot blogs
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor van je reactie. Ik lees ze keer
op keer weer met heel veel plezier!

Liefs, Mandy